AVRUPA'DA LİDER: CASTROL FORD TEAM TÜRKİYE

2017 yılı Avrupa Ralli Şampiyonu Castrol Ford Team Türkiye oldu!

Dünyanın en zorlu ve prestijli motor sporları yarışlarından olan Avrupa Ralli Şampiyonası’nın 2017 sezonunun 8’inci ve son yarışı 6-8 Ekim tarihlerinde Letonya'da yapıldı. Toplamda 14 ülkeden 44 takımın mücadele ettiği şampiyonada Castrol Ford Team Türkiye 153 puanla 2017 yılının Avrupa Ralli Şampiyonu oldu!

Türkiye'den ilk kez bir ralli takımı Avrupa Ralli Şampiyonası'nda sezon boyunca elde ettiği başarılarla şampiyonanın en güçlü takımı olarak ülkemize Avrupa'da birincilik kupasını kazandırdı.

Çünkü; bu “bir başka tutku!

Takımlar Şampiyonası Puan Durumu:

1. Castrol Ford Team Türkiye - Türkiye [153]
2. ACCRR Czech Team - Çek Cumhuriyeti [151]
3. Opel Rallye Junior Team - Almanya [148]
4. Lotus Rally Team - Polonya [104]
5. Sports Racing Technologies – Letonya [82]


Avrupa Ralli Şampiyonası’nda ülkemizi takımlar sıralamasında liderliğe taşıyan Castrol Ford Team Türkiye her kesimden ralli sürücüsüne açık Fiesta Rally Cup adlı organizasyonuyla Türkiye’deki operasyonunu sürdürmektedir.

Twitter: @castrolfordtr
Instagram: castrolfordtr
Facebook: castrolfordtr


Castrol Ford Team Türkiye Tarihçe

Murat Bostancı / Pilot

1205130831924

Yarıştığı Otomobil: Ford Fiesta R5
En İyi Sezon ve Başarı:
2014 - 2015 Türkiye Ralli Şampiyonluğu
2015 - Avrupa Ralli Kupası Birinciliği
2016 - ERC3 İki Çeker Şampiyonası 3.’lüğü

Onur Vatansever / Co-Pilot

1205130832173

Yarıştığı Otomobil: Ford Fiesta R5
En İyi Sezon ve Başarı:
2014 - 2015 Türkiye Ralli Şampiyonluğu
2015 - Avrupa Ralli Kupası Birinciliği
2016 - ERC3 İki Çeker Şampiyonası Ko-Pilotlar Şampiyonu

Buğra Banaz / Pilot

1205130823631

Yarıştığı Otomobil: Ford Fiesta R2T
En İyi Sezon ve Başarı:
2014 - 2015 Türkiye Ralli Şampiyonası İki Çeker Kupası Şampiyonu
2015 - 2016 Türkiye Ralli Şampiyonası Genç Pilotlar Birincisi
2016 - Sınıf 4 Pilotlar Birinciliği

Burak Erdener / Co-Pilot

1205130831220

Yarıştığı Otomobil: Ford Fiesta R2T
En İyi Sezon ve Başarı:
2010 - Türkiye Ralli Şampiyonası Grup A Şampiyonu ve Sınıf 6 Birinciliği
2014 ve 2015 - Türkiye İki Çeker Kupası Co-Pilot Şampiyonu
2016 – Sınıf 4 Co-Pilot Birinciliği

R5

1205130837383
Motor:Ford - 1.6 Turbo
Doğrudan enjeksiyonlu ve FIA 32 mm sınırlandırılmış güç sistemi.
Life Racing motor kontrol ünitesi ve güç yönetim sistemleri.
Aktarma Organları:4 Çeker. Sadev 5 ileri sıralı şanzıman.
Süspansiyon:Ön ve arka MacPherson destekli üç yönlü ayarlanabilir Reiger marka amortisörler.
Frenler:
4 pistona sahip AP Racing Forged marka ön ve arka kaliperler.
Toprak: 300x28 mm hava soğutmalı diskler.
Asfalt: 352x32 mm hava soğutmalı diskler.
Hidrolik El Freni.
Jantlar:Toprak: 7x15"
Asfalt: 8x18"
Ebatlar:Uzunluk: 3958 mm.
Genişlik: 1820 mm.
Dingil mesafesi: 2489 mm.
Ağırlık: 1200 kg (min)

R2T

1205130835827
Motor:1.0 Fox EcoBoost 998 cc - VCT
Üç silindir / 12 valf
Güç:180 PS @ 6500 dev/dak
Tork:250 Nm @ 3500 dev/dak
Aktarma Organları:Önden Çeker. Sadece 5 ileri sıralı şanzıman.
Süspansiyon:Reiger marka ön-arka yükseklik ve sertlik ayarlı amortisörler, Eibach marka yaylar.
Frenler:
Toprak (Ön): 4 pistona sahip Alcon marka yarış tipi kaliperler ve 285 mm'lik hava soğutmalı diskler. 
Asfalt (Ön): 4 pistona sahip Alcon marka yarış tipi kaliperler ve 310 mm'lik hava soğutmalı diskler.
Asfalt ve Toprak (Arka): Tek pistonlu Alcon marka kaliperler ve 280 mm'lik hava soğutmalı diskler.
Hidrolik el freni.
Direksiyon:Elektronik ayarlanabilir direksiyon sistemi.
Jantlar:Toprak: OZ marka 6"x15" alüminyum.
Asfalt: OZ marka 6,5"x16" alüminyum.
Ebatlar:Uzunluk: 3953 mm.
Genişlik: 1722 mm.
Dingil mesafesi: 2490 mm.
Ağırlık: 1030 kg (min)

Ford Otosan, size daha iyi hizmet sunabilmek için web sitesinde bazı çerezler kullanmaktadır. İstediğiniz takdirde çerezleri reddedebilirsiniz. Ancak çerez ayarlarını değiştirmeniz durumunda, internet sitemizin bazı fonksiyonlarının düzgün çalışmayabileceğini lütfen dikkate alın.

Çerezler hakkında daha ayrıntılı bilgiye ve Ford Otosan Çerez Politikasına şuradan ulaşabilirsiniz.

 Ford Otosan Çerez Politikası